czwartek, 7 lutego 2013

Adrian Von Ziegler: Lifeclock



Kontynuując naszą wspólną podróż przez dyskografię Adriana Von Zieglera dziś zawędrujemy do pozycji zatytułowanej Lifeclock. Mam nadzieję, że będziecie rownie zachwyceni, jak poprzednim albumem. Nie owijając zatem w bawełnę, zachęcam do czytania.

 Lifeclock to drugi album wydany i skomponowany przez Adriana Von Zieglera. Gdy przesłuchiwałem go po raz pierwszy zamknąłęm oczy. W ten sposób dane mi było przenieść się w świat nierealnych, wręcz eterycznych marzeń.

Byłem w trakcie wielkiej uczty. Setki ludzi wokół mnie jadło mięsiwa i piło piwo na leśnej polanie. Po każdym z nich widać było, że jest weteranem wielu bitew. Rzecz działa się w najgłębszym lesie, jaki jestem sibie w stanie wyobrazić. Wokół nas tańczyły cienie, a wiele dusz przemykało po rozgwieżdżonym nocnym niebie. Nadciągaly z komnat Valhalli by wzmocnić wszystkich ucztujących przed nadchodzącą bitwą. Przygotowywały ich mężne serca do starcia z wrogiem. A później zobaczyłem setki drakkarów na otwartym morzu. I słychać było dźwięki tęsknoty za pozostawionymi gdzieś daleko domami, żonami, dziećmi. Lecz już chwilę potem nadciągnął sztorm. Wile łodzi zatonęło, inne znalazły się u wybrzeży nieznanych ziem. Nikt nie wie co wydarzyło się potem. Jaką tajemnicę skrywała mgła, która przyszła po sztormie. Czy ta historia zostanie kiedyś opowiedziana... kto wie...

Wszystkie utwory skladające się na ten wyjątkowy album zawarte są w poniższej liście:


  1. Last Act's Prelude (04:54) 
  2. Lifeclock (05:08) 
  3. Nevermore (04:15 ) 
  4. Arcane Wonder Worker (04:00)
  5. Viking Blood (02:29)
  6. Metsän Läpi (03:10) 
  7. Rune Magic (02:49) 
  8. For a lost Love (04:27) 
  9. Unique (03:22) 
  10. Trolltod (04:00) 
  11. Brachnirs Clam (03:13) 
  12. Up You Go! (03:43) 
  13. Mea Requies (05:22) 
  14. The Stormbringer (05:45)
  15. Juhannuskokko (03:51) 
  16. Skilfingr (03:40)
  17. The Candle Burns Down... (05:17) 
 Długość całkowita: 1:09:25

Wszystkie kawałki można przesłuchać, jak również zakupić na oficjalnej stronie Adriana von Zieglera. A teraz wybrany specjalnie dla was utwór, który pozwoli wam, wstępnie zapoznać się z klimatem płyty (choć zachęcam do posłuchania całości). Enjoy!





                                                                                    A jeśli coś nie działa łap link do youtube.com

A Twoim zdaniem jakie zakończenie powinna mieć historia, którą opowiedziałem w tle notki? Z chęcią przeczytam, co według Ciebie się wydarzy w komentarzach ;)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz