niedziela, 14 kwietnia 2013

Soundtrack blogerów (powered by Ray Garraty)


O co chodzi ?

Każdy z nas jest inny. Za każdym blogerem czy blogerką kryje się inna osoba. Czasem jest to ktoś mniej anonimowy, czasem bardziej. Niektórzy czytelnicy mają bliższy kontakt z blogerem, inni mniejszy. Niektórzy blogerzy wychodzą bliżej czytelników, inni wolą blogować bez interakcji. Ale każdy z nas, blogerów, ma swoje życie, ma własny świat - jaki by on nie był. Dlatego też każdy z blogerów słucha innej muzyki. Może hip hopu, może disco polo, może klasycznej, a może death metalu. To jest ich muzyka i element ich świata. A także coś, co dla nich jest wyjątkowe.

Co trzeba zrobić?

Masz jakiś ulubiony kawałek, ulubioną piosenkę, którą słuchasz non stop i uważasz ją za "swoją"? Uważasz, że ten kawałek się nadaje by powiedzieć: on jest MÓJ, on jest O MNIE? Napisz o tym i pomóż stworzyć Soundtrack Blogerów!



Sedno




Dlaczego właśnie ona ? 

Powodów jest wiele, a większość jest niezwykle związana z moim intymnym światem wewnętrznym, jeśli jednak miałbym podać dwa najważniejsze to:


  • Oddaje moje podejście do życia, 'zawsze trochę z boku, na bakier zawsze był'
  • Kojarzy mi się nierozłącznie z tym kim teraz jestem. Jest jakby elementem mojej tożsamości.
Cóż, Ray Garraty, dobra robota, takich inicjatyw nigdy dość !

Szczegóły akcji tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz