czwartek, 18 kwietnia 2013

Judas Priest: Nostradamus



Są zespoły, które uwiebiam za całokształt. Są i takie, których twórczość lubię bardziej selektywnie (np. tylko przed zmianą wokalisty, albo do roku 1994). Są też takie, które lubię tylko za jeden konkretny fragment ich twórczości. Takim zespołem jest właśnie Judas Priest. Trafiłem na niego przypadkiem. Tak się stało, że trafiłem akurat na ten album, który przeszedł selekcję lubię - nie lubię. ALe wszystkie inne są dla mnie skreślone. Przy okazji dodam, że przy tym albumie świetnie mi się czytało książki Jacka Piekary z cyklu o Mordimerze Madderdinie.





CD1

1. Dawn of Creation

2. Prophecy

3. Awakening

4. Revelations

5. The Four Horsemen

6. War

7. Sands of Time

8. Pestilence and Plague

9. Death

10. Peace

11. Conquest

12. Lost Love

13. Persecution


CD2

1. Solitude

2. Exile

3. Alone

4. Shadows in the Flame

5. Visions

6. Hope

7. New Beginnings

8. Calm Before the Storm

9. Nostradamus

10. Future of Mankind

Data wydania: 06.2008

Wydawca: Sony BMG Music Entertainment: Columbia Records

Długość całkowita: 102:45

Poprzednia płyta tego wykonawcy: Angel of Retribution

Następna płyta tego wykonawcy: -

Oficjalna strona artysty: http://judaspriest.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz