środa, 6 marca 2013

Marcowe perspektywy, czylii wracam po dwóch tygodniach...

Od ostatniego wpisu minęło blisko dwa tygodnie, za co z góry przepraszam. Spowodowane było to rozpoczęciem semestru oraz tym, że mój cudowny ISP - Netia S. A. skutecznie od 10 dni pozbawia mnie dostępu do internetu. To wszystko oczywiście nie usprawiedliwia braku wpisów, niemniej jednak stało się jak się stało. Na swoje jako takie usprawiedliwienie dodam, że w czasie tych dwóch tygodni miala  miejsce intensywna praca koncepcyjna.

Szykują się spore zmiany, których zaczątkiem jest nowa nomenklatura w menu z prawej strony. W najbliższych dniach będę testował nowy styl prezentowania płyt róznych wykonawców, będzie więc sporo o muzyce.  

Udało mi sie także nawiązać współpracę z blogiem Wierzenia Słowian, dlatego sądzę, że mniej więcej raz na tydzień pojawiać się będą dwuczęściowe wpisy tematyczne mojego autorstwa. Niech będzie, że każdy tydzień rozpocznie się Słowiańskim Poniedziałkiem, w którym o tym i o owym prawił będe w najlepsze i tu i tu ;).

Na blogu Michała Zemełki, pojawil się też temat kolejnego (#41) Karnawału Blogowego. Tym razem blogosferę wzbogacą teksty dotyczące przygotowań do sesji RPG. Temat jest niezwykle ciekawy, bo dwu wątkowy - opowieśc toczyć się będzie z perspektywy MG i gracza. Ale na tym koniec informacji. Nie lubię zdradzać o czym pisze/będę pisał. Skończę, opublikuję, wtedy się dowiesz.

Jak już na początku wspomniałem moje możliwości publikowania są ograniczone, dlatego wpisy pojawiać się będą 3, może 4 razy w tygodniu. Mam nadzieję, że się nie obrazisz ;).

I tak na koniec - wyszło słońce. Ja nie mam internetu (nadal!), a pomysły mnożą się jak zające. Pozostaje czekać aż ponownie będę miał dostęp do sieci i przystąpić do działania. Marzec zapowiada się wybitnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz